01 April 2012

Sate Kajang Hj.Samuri

Kami di siniiiiii..

Inilah tempat favourite ktorg utk lunch ataupun dinner kalo turun KL. X pernah misssed!

Selain dari satay, dia punye nasi goreng2 pun sedap..

Dulu masa bujang pun, selalu makan kt sini.. Pergi dgn kawan2, 2-3 bijik kete.. Tapi pelik, skrg ni tetiap kali aku dtg, sorang pun aku x jmp..

Windunye nk lepaking mcm dulu..
Published with Blogger-droid v1.7.2

2 comments:

Papa-NtiQ said...

hmm cakap pasal satay hj samuri nih saya baru jer upload pics masa makan kat shah alam baru2 ni. OK rasanye. Kuah dan sambal dia lain dari yang lain.
Senang2 tu jenguk la yer blog saya kat www.blogmakanbest.blogspot.com topik pasal makan je memanjang hehe terutama tempat2 makan menarik kat area johor maklum la orang JB tapi tempat2 lain pun ada.
Jangan lupa yer follow blog saya TQ TQ bebanyak

a.z.n.e.e said...

papa,

yeke..? makan kan sini mmg sedap... kuahnya yg paling sedap..

Insyallah sy akan berkunjung ke blog papa... :)

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails