05 March 2012

Nyaris tersesat

Sabtu aritu ktorg tido umah Ude @ umah abg ipar kt Kajang Perdana.. Ktorg x pernah lg sampai sn sbb Ude n family br je pindah dari Gua Musang..walaupun dorg dh lama beli umah tu. Since baru je siap renovate so, ktorg pun jenjalan la ke sana..

Senang je nk pegi sana.. X sesat pun walaupun first time pegi..

Tapi yg aku peliknye.. Ahad tu ktorg nk g KL Central dari Kajang.. Kiranya jalan dari Cheras nk ke KL Central tue senang jer.. Bukannye susah, tapi aku boleh nk tersesat..

Huh?

Padehal dulu Taman Cannaught tu tempat bermain aku jer.. Cecelah bedah pun aku tau.. Tapi tang Cannaught tu la yg aku sesat! Siot tak? Hehe

Siap stop tepi jalan, pk jalan.. Tapi imej nye x kuar2.. GPS lak hbs bateri.. Wire tggl umah.. Siot jugak kan?

Sudahnye gamble aje ikut signboard Sg.Besi then dari situ hala ke Istana Budaya.. And ktorg terlewat 5 minit je dari set jam appointment ktorg dgn editor..

Alhamdulillah.. Tapi aku rasa x percaya je mcmne tmpt yg aku biasa dulu, aku bole nk tersesat? Harusla bengangnye tahap gaban kan? Tempat yg x pernah jejak, ok pulak!

Korang pernah tak rasa gini?

Bila tgk kek ni, teringin citer ni... Time kt KL Central, kami makan kek ni la... Masa tgh makan pun, sku duk pk... Tak puas hati mcmne bole sesat... Huhuhuu...



Published with Blogger-droid v1.7.2

2 comments:

yangyuyu said...

sebab jalan kl dah berubah-byk jalan baru, bangunan baru, harus sesat hehe

a.z.n.e.e said...

aah.. semua banyak yg baru.. tp tempat yg aku lalu tue x sama.. mgkn RAM aku dah penuh.. imej yg lama yg terkeluar... tggl imej yg baru2 je kot.. huhuhu