01 March 2012

HURIX's

Korang kalo tak sehat, makan ubat apa?

Aku spesis yang kalo bole malas nk makan ubat.. tapi sepatutnya memang la kena makan ubat..  kalo nk cepat sehat kan?

Pun begitu, aku rajin nak cari perubatan yg natural.. So, in option sekarang ni kitorang suke cari ubat cap HURIX ni...


Kalo selsema tu, makan sebiji pun dah kering.. dan tak mengantuk.. tambahan banyak kerja nak buat, so tak bole la nk tido ajer... makan ubat ni rasanya penyelesaian yang bagus la.. Hehehe...

2 comments:

sha said...

o yeke? aku sekali setahun je mkn ubt. x suke

a.z.n.e.e said...

uish.. lama tue...

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails