24 July 2010

Lelaki yang semakin pupus..

bagi aku untuk mencintai seseorang atau menyayangi seseorang tak perlukan sebab... tapi kadang2 atas sebab2 itulah yang menyebabkan kita menyukai dan terus mencintai seseorang...


kalo tanya pada aku.. kenapa aku suka abang kash.. mungkin aku akan fikir lama... sebab aku memang tiada sebab untuk menyukai dia... sebab suka dan sayang tue memang datang begitu... in package bila pandang abang kash...


bila aku fikir2 balik...mungkin ini adalah salah satu sebab kenapa aku suka dia dari dulu... dan sampai sekarang aku suka... senang kata, ini adalah sebab kenapa aku boleh terjatuh cintan dengan dia...





 dialah suami aku!!!



masa kat MMU dulu, abang kash selalu jadi imam waktu kami solat jemaah... pompuan mana yang tak suke kat dia... ko btau aku... semua yang suka kat dia.. semua aku tahu... tapi tak sangka, dalam ramai2 aku insan terpilih! hahahaha...

tak pernah dalam sejarah lelaki yang ngorat aku psiko guna unsur keagamaan mcmni... abang kash the one and only!! so, he is the man!


inilah ciri2 lelaki yang sudah pupus zaman sekarang.. dah kurang dah lelaki yang tahu berzanji, bermarhaban... bersilat... yang rajin ke surau dan masjid... lelaki seperti ini memang kian pupus... kan?


aku bersyukur.. sebab aku dapat spesis lelaki yang dah pupus nih!! huhuhu...

p/s: abang, jangan kembang buntut pulak!!

p/s2: korang rasa korang ada sebab tak untuk mencintai seseorang??

6 comments:

senandung semalam said...

ske jgak laki2 yg nk pupus cm ni...
ehehehe...spe xnk kn?
kdng2 ade sbb n kdng2 gak xde sbb...
huhuuu
pening2

jejaka anggun said...

jagalah laki tuh yg nak pupus tuh baik2.... nnt dah ilang, dpt tgk rangka jer kat muzium....

white rose said...

masalahnya cane nak tau sbb untuk tak mencintai seseorang sedang tiada orangnya...
hahaha...

tapi kalo ahli keluarga tu mmg laa ku cintai walaupun banyak perkara yg berlaku terhadap kita...

bak kata pepatah,
"AIR DICINCANG TAKKAN PUTUS"...

agak2nya masih adakah lelaki yg semakin pupus ni bakal menjadi milikku?

a.z.n.e.e said...

SS:
yup.. kdg2 ada.. kdg2 xde.. tetiba suka je.. tp tetap kena hati2 jugak kan? biar cinta itu buta, jgn kita yg buta...


JA:
bukan muzium... arkib lah.. huhuhu..

a.z.n.e.e said...

dylla:
Insyallah.. janji kita sentiasa berdoa.. bulan ni kan bulan baik.. byk2kan lah berdoa.. mane tahu dimakbulkan!

silvertech said...

ko mmg beruntung...zaman skang ni susah nak jumpe lelaki yg baik kan..sib baik kita dah kawen...selamat...hehe

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails